Menta Life coaching

Menta Life coaching

Referenciák /References

2015. október 20. - Menta Life coaching

"Az első business coaching ülésünk végtelenül motiváló és hasznos volt. Bár már megfogalmazódott bennem az igény a váltásra, és felfedeztem egy - két területet, amely felé szívesen orientálódnék, de kavarogtak bennem a gondolatok, az érzések, hogy konkrétan, hova, és főleg, hogy hogyan!!!! Tudtam, hogy anélkül, hogy segítséget kérnék ezzel kapcsolatban, az új terület felé történő elmozdulás könnyen kudarcba fulladhat, vagy meglehet, hogy egyáltalán el sem kezdődik. Az ülésen felszabadító volt, hogy nekem elég volt kimondanom, amit gondolok, érzek, és valaki más struktúrálta azokat. Ilyen fokú figyelmet, és segítséget nem kaptam volna a barátaimtól, és / vagy a családomtól, mint amit Évától kaptam, mert ők egyszerűen máshonnan néznek rám, a céljaimra, a problémáimra. Amikor Éva visszaismételte, összefoglalta amiket mondtam, egyszerűen mindennek volt értelme, minden a helyére került. A kérdések, amiket feltett jogosak, aktuálisak, megoldás orientáltak voltak, és végig éreztem, hogy mindez az én érdekemet szolgálja. Az ülés végén már nemcsak azt tudtam, hogy tennem kell valamit, hanem azt is, hogy pontosan mit! Legalábbis azt, hogy melyek az első lépések, és azt, hogy mifelé tartok, hova szeretnék eljutni. "  
M. Adrienn, a Magyar Tudományos Akadémia és a Genti Egyetem posztdoktori kutatója 


"I have been one of Eva Beke’s clients for several months. Eva’s skills, empathy, flexibility and sensibility has provided me, with guidance, advice and support, exactly what I need during this period of my life. In every coaching session Eva carefully listens and figures out what inspires and challenges me and she is looking to empower myself by helping me make, meet and exceed goals in my personal and professional life. Also she is helping me to gain self-confidence and ensure I have it within myself to live up to my potential. She has passion, commitment, wisdom and persistence and inspired me to fulfill my dream of becoming an Arts manager. Because of her wonderful skills and abilities she has given me a new perspective, not just in my job but in my whole life. I still have a lot of growing to do, but Eva taught me how to let go of the baggage so that I can grow and be happier with myself. Currently, Eva is coaching me on how to gather up the confidence within to feel myself valuable and useful. I would recommend Eva Beke to anyone who feels stuck and need motivation and support or feel defeated or confused, dealing with a life crisis or are just plain scared and tired. " Emma E. Giron from London, via sykpe

Magyar fordítás:

'Éva egyik ügyfele vagyok pár hónapja. Éva képességei, empátiája, rugalmassága és érzékenysége útmutatást, tanácsot, támogatást nyújt nekem pontosan akkor amikor erre szükségem van, életem ezen periódusában. Minden coaching ülésen Éva figyelmesen hallgat és kigondolja, hogy mi inspirál engem, mi kihívás számomra , segítve engem célokat állítani, elérni és felülmúlni azokat, a magánéletemben és munka területén. Segít nekem magabiztosságot szerezni és biztosít arról, hogy megvan bennem, hogy a bennem rejlő potenciálnak megfelelően éljek. Lelkes, elkötelezett, bölcs és kitartó és arra inspirált engem, hogy teljesítsem be álmomat, hogy művészeti menedzser legyek. A csodálatos képességeinek és készségeinek köszönhetően egy új perspektívát nyújtott nekem, de nem csak a munka területén, hanem az egész életemben. Még sokat kell fejlődnöm,de Éva megtanított arra hogyan engedjek el dolgokat azért, hogy fejlődjek és elégedettebb legyek magammal. Jelenleg, Évával azon vagyunk a coaching üléseken,hogy magabiztosságomat erősítsük hogy értékesnek és hasznosnak érezzem magam. Ajánlom Évát bárkinek, aki elakadt, motivációra, támogatásra van szüksége, vagy legyőzve érzi magát, összezavarodva, életkrízisben van,vagy egyszerűen csak fél vagy fáradt.' Emma E. Giron Londonból, skype-on keresztül.

 

süti beállítások módosítása
Menta Life coaching