Menta Life coaching

Menta Life coaching

Bemutatkozás

2015. augusztus 17. - Menta Life coaching

12000899_10205147575793583_4462593419597049723_o.jpg

Beke Éva vagyok. Első két diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen bölcsész és tanári szakokon 2009-ben és 2010-ben. Kb. 8 éve oktatok kizárólag felnőtteket angol és német nyelvre, hiszen mindkét nyelvet felsőfokon beszélem.

2015- ben végeztem a Pro Bona Coaching& Consulting Centerben life coachként, jelenleg pedig business coachingot tanulok ugyanitt. Az International Association of Coaching (IAC), nemzetközi coaching szövetség tagja vagyok.

Miért választottam a coachingot?

Már mikor először hallottam róla, nagyon vonzó volt számomra, de jóval később kezdtem csak el vele foglalkozni. Nagyon hatékony fejlesztő eszköznek tartom. Mindig megsokszorozódik az életenergiám, amikor ezzel foglalkozom és úgy látom, azoké is akik kapnak ebből a szemléletből, és pozitív hatással van az életükre a coaching ülés alatti felismerés.(referenciáim között találsz erre vonatkozó konkrét írást)

2016-ban a 24.hu hírportálon coach szakértőként jelentek meg cikkeim a témában.


Tartottam coaching ülést angolul skype-n, de személyesen is Budapesten.

Nemrégiben tartottam előadást "Mire jó a csapatépítés és a coaching? Lehetőségek a cégek szemszögéből címmel előadást Nyíregyházán az Építész Klaszter előtt, Papp György kollégámmal, akivel közösen csapatépítő tréningeket is tartunk. (Referencia: Art-Vital Kft. Nyíregyháza)

Bár a csapatépítés eltér a coachingtól, mégis másképpen de nagyon hatékonyan tudja erősíteni a csapatkohéziót.

Coachként blogomban igyekszem azokról a témákról írni, amelyekkel találkozom coaching és csapatépítés során és az olvasókat is érdekelheti, sőt, ezen túlmenően valami pluszt adhat az életükhöz.

A Menta Life coaching név is onnan jött, hogy egyrészt a menta mint olyan, egy jótékony frissítő hatású gyógynövény. Éppúgy mint ahogy a menta frissítheti italunkat, úgy a coaching az életünket, vagy cégünknak adhat új lendületet. A másik jelentése, a mental-life, mint mentális élet, hiszen a coaching pozitív hatással van a gondolkodásunkra, hozzáállásunkra.

Bízom benne, hogy blogommal sikerül pozitív benyomást keltenem, bizalmat ébresztenem Önökben és bátran fordulnak felém és keresnek meg, amennyiben egyéni, üzleti vagy csapatfejlesztésről van szó.

Beke Éva

Menta Life coaching
Elérhetőségem: eva.beke@komplexmenedzsment.hu

 

süti beállítások módosítása
Menta Life coaching