Menta Life coaching

Menta Life coaching

Testünk mint információforrás

2015. szeptember 13. - Menta Life coaching

Testünk egy artézi kút, egy tiszta információ forrás magunkról. Mindent tárol és rögzít, jelez, először csak finoman figyelmeztet később riadót fúj, legvégül vészriadót.Tulajdonképpen hálásak is lehetünk ezeknek a jeleknek, amennyiben észrevesszük...Minél később vesszük észre a testünk által küldött jeleket, annál hosszabb idő helyrehozni a megbetegedéseket.

Napjainkban egyre több a stressz, a feszültség, a nyomás és egyre több elvárásnak kell megfelelni.(Persze, mondhatnánk, ha a 2 .világháborúhoz hasonlítjuk a mai kort, akkor nagyon is nyugodt és biztonságos életünk van. Minden csak viszonyítás kérdése…) Mindez igaz is, vagy több a stressz vagy a mai kor gyermeke bír kevesebbet, mint a nagymamáink. Mindenesetre a megküzdés a stresszel nagyon fontos, hogy hogyan tudunk megküzdeni a nehézségekkel. Csak a nyomást látjuk benne vagy a kihívást vagy adott esetben még lehetőséget is...?Ez mind a mi hozzáállásunktól függ. Azon viszont lehet, sőt, sokszor kell is alakítani.

A testünk egy nagyon jó jelzőberendezés,de sajnos sokszor figyelmen kívül hagyjuk a jelzéseit. Saját tapasztalatból mondhatom, mert sok-sok évvel ezelőtt, mikor pajzsmirigy beteg lettem(szerencsére sok-sok éve már meg is gyógyultam), csak akkor mentem el orvoshoz, amikor már szerencsétlen betegség már nemhogy az ajtókat döngette, hanem egyenesen berúgta és még mindig alig vettem észre.

Miért is? Azt hiszem, mert nem tudtam, hogy ez pszichés eredetű vagy ha tudtam is, nem tudtam, hogy akkor mit kell vele csinálni. Ma már tudom, hogy a lelki jóllétünkre figyelni kell és ma már tudom, hogyan kerülhettem volna el akár a több éves gyógyszerszedést. Azért írom le, mert elég korán felismerheted a tested üzeneteit és akár egy jó coach vagy pszichológus által is elkerülheted a betegségeket.

Nem szégyen segítséget kérni, sőt , bátorság , mert azzal vállalod, hogy akarsz és képes vagy tenni magadért. Akarod tudni és belemenni abba, hogy mi okozhatja a rosszul létedet és mi adhatja meg a jóllétedet. Csak pár jelzés értelmezése a sokból: a félelem és szorongás nyak-és vállfájásban nyilvánulhat meg, az aggodalom megfájdítja a fejünket, a stressz gyomorproblémához vezet, a bánat pedig legendás módon a szívhez köthető.

A lényeg az hogy odafigyeljünk önmagunkra.

Ne csak akkor figyelj magadra,amikor már a tested segítségért kiált, hanem úgy figyelj oda magadra , mint önnön féltő-óvó szülődre.

süti beállítások módosítása
Menta Life coaching